تصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری اندیمشک  

عضو شورای شهر اندیمشک از تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سجادی حیدری، عضو شورای شهر اندیمشک گفت : بودجه سال آینده شهرداری با وجود غیر دولتی بودن این نهاد اغلب براساس کمک های دولتی برنامه ریزی شده که به صورت بودجه‌های تملک دارایی و یا ارزش افزوده در اختیار ما قرار می گیرد.

وی بیان داشت: بودجه سال آینده شهرداری اندیمشک در جلسه هفته جاری شورای اسلامی شهر با اعتبار 30 میلیارد و 500 میلیون تومان تصویب شد.

حیدری گفت: پیش بینی ما برای ارزش افزوده سال آینده شهرداری حدودا 10 میلیارد است که از نظر بنده برای شهری مانند اندیمشک بسیار کم است و همچنین درآمد روزانه شهرداری 60 میلیون تومان و ماهانه حدودا یک میلیارد و 200 میلیون تومان است که از عوارض و درآمدهای پایدار و ... به دست می آید.

وی افزود: کشتارگاه شهرداری در حال حاضر تنها ماهانه 500 هزارتومان درآمد دارد که با اجرایی نشدن مفاد قرارداد توسط پیمانکار آن را لغو و به دنبال انتخاب پیمانکار جدید هستیم تا درآمدزایی ماهانه 10 میلیون از کشتارگاه را داشته باشیم.

حیدری گفت: صحیح قرادادها، راه اندازی کریشن شهرداری، تعیین تکلیف املاک شهرداری، تععین تکلیف شهرک مزاحم شهرداری از مواردی است که با پیگیری‌های انجام شده درآمدزایی ما را در سال آینده افزایش خواهد داد.

عضو شورای شهر اندیمشک افزود: به‌دلیل نبود قیر و بودجه برای خرید  آن جهت آسفالت خیابان‌ها، با مشکل مواجه هستیم که با وعده‌های وزارت کشور به زودی این مشکل نیز برطرف می‌شود.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: با کاهش هزینه های جاری، ساماندهی دکه ها،پارک ها، زمین ها، پمپ های گاز و همچنین برنامه ریزی های انجام شده درآمد کنونی شهرداری سال آینده افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/م

بودجه سال 97 شهرداری اندیمشک تصویب شد

برچسب ها: بودجه 97 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.